Reabilitarea Podului Feroviar Budila

Voteaza
Propunerea

Like
2

Distribuie acest proiect

  • Facebook
  • Twitter
  • Email

Ultimele proiecte adaugate

Realizarea unui parc nou in S3 – Parcul Vitan

Realizarea unui parc nou in S3 – Parcul Vitan

Există numeroase prevederi legale privind importanța spațiilor verzi din interiorul localităților iar impactul lor asupra calității vieții este evident. Cu toate acestea, autoritățile ignoră rolul lor de a veghea la binele public și încurajează ”dezvoltarea imobiliară” ce face orașul de nelocuit. Conform art. 71 din OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, astfel cum a fost Citește mai multe...
Salvarea parcului Brancusi prin expropriere

Salvarea parcului Brancusi prin expropriere

Copiii și toți locuitorii sectorului 3 vor parcuri, verdeață, arbori, locuri de joacă, oxigen. Grupul Parc Brâncuși luptă de două luni la propriu cu buldozerele în parc pentru a opri distrugerea parcului de către primăria sectorului 3. Iată care este soluția legală pentru salvarea lui: Consilierii municipali Ana Ciceala și Bogdan Stroe, au depus un Citește mai multe...
Măsuri esențiale pentru gestionarea unei eventuale epidemii de Coronavirus

Măsuri esențiale pentru gestionarea unei eventuale epidemii de Coronavirus

Trebuie să prevenim și să gestionăm eventualele cazuri de îmbolnăvire cu noul coronavirus în București. Poate că Bucureștiul va fi ocolit de coronavirus, poate că nu. Indiferent de situație, Capitala trebuie să fie pregătită. Ana Ciceala, consilier USR București, a inițiat un Proiect de Hotărâre de Consiliu General pentru gestionarea unor eventuale crize de coronavirus Citește mai multe...

După numeroase demersuri și solicitări pe care le-am făcut vis a vis de repararea podului feroviar de la Budila, luat de ape în cursul inundațiilor de anul trecut, avem acum debutul procedural al reconstrucției, respectiv publicarea în SICAP a licitației pentru studiu și proiectul tehnic pentru refacerea podului.

Mi-a fost foarte teamă ca podul de la Budila să nu aibă soarta celui de pe magistrala feroviară București – Giurgiu, luat de ape și abandonat de autorități mai bine de un deceniu. Am vorbit constant despre asta, am făcut amendamente la legea bugetului cerând finanțare pentru el, am depus întrebări și interpelări la Ministerul Transporturilor pe subiect, și mă bucur să văd că aceste eforturi au dat rezultate. Mulțumesc frumos colegului Dan Corolea pentru tot sprijinul în aceste demersuri. Calea ferată spre Întorsura Buzăului este o bucățică de infrastructură importantă a Brașovului, cu valoare atât economică cât și istorică, și sper ca brașovenii care fac naveta pe această rută să se poată reîntoarce la călătoria cu trenul pe acest traseu cât mai curând.

Inițiator: Tudor Benga

Contribuie

Cum se întâmplă?

Cum se întâmplă?

  • 1.

    Descoperă proiectele USR / USR inițiază proiectul

    Vei găsi pe această platformă acțiunile celulei de criză a USR, proiectele de lege depuse de parlamentarii USR, proiectele de hotărâri de consiliu depuse de consilierii USR, inițiativele de donații sau solidaritate ale membrilor USR.

  • 2.

    Spune-ne părerea ta

    Așteptăm comentariile și întrebările tale, critici și sugestii de îmbunătățire, dacă este cazul. Inițiatorii proiectelor îți vor răspunde în cel mai scurt timp. USR are experți în toate domeniile și se consultă și cu specialiști externi, dar pentru noi părerea ta este importantă.

  • 3.

    Votează proiectele cele mai bune

    Așteptăm comentariile și întrebările tale, critici și sugestii de îmbunătățire, dacă este cazul. Inițiatorii proiectelor îți vor răspunde în cel mai scurt timp. USR are experți în toate domeniile și se consultă și cu specialiști externi, dar pentru noi părerea ta este importantă.

  • 4.

    Cele mai votate proiecte sunt implementate de USR

    USR colaborează cu autoritățile și cu organizațiile non-guvernamentale pentru a transforma în realitate cele mai votate proiecte de pe platforma www.proiectedebine.ro.

Sari la conținut